نمایشگاه صادرات به روسیه فرصتی برای ورود محصولات کیفی به بازارهای جهانی است

دکتر مهدی برادران معاون صنایع عمومی وزارت صنعت، معدن و تجارت:
اول تشکر می کنیم از مجموعه استان زنجان بخصوص استانداری، صنعت و معدن و نمایشگاه بین المللی استان زنجان برای همراهی و برگزاری نمایشگاه بین المللی صادرات به روسیه. زنجان از استان هایی است که کمترین نرخ بیکاری را دارد و در بهار 1402 رتبه اول اشتغال را کسب کرد؛ این نشان می دهد استان زنجان آمادگی اقدامات بین المللی را دارد.
درباره نمایشگاه بین المللی صادرات به روسیه هم اگر از این فرصت استثنایی در صادرات استفاده نکنیم قطعا افسوس خواهیم خورد و باید از این فرصت تاریخی و روابط خوبی که در عرصه تجاری و بازار فراهم شده حداکثر استفاده را ببریم. خصوصا این که استراتژی وزیر محترم صنعت، معدن و تجارت، بر توسعه رشد تولیدات و محصولات صادرات محور است. این روند استراتژی اول ما در صنعت، معدن و تجارت خواهد بود و متناسب با آن از فرصت های صادراتی استفاده خواهیم کرد تا متناسب با آن شاهد رشد محصولات صادرات محور باشیم.
در زنجان مصحولات شوینده، غذایی و قطعات خودرو مورد توجه قرار گرفته و در سطح کشور هم محصولاتی که مورد توجه قرار گرفته و استانداردهای ملی و بین المللی را کسب کرده در فرایند صادرات قرار خواهیم داد. امیدوارم حضور کارخانجات خود زنجان و سایر کارخانه ها در روسیه پررنگ باشد؛ این نمایشگاه فرصت تاریخی در مقطعی تاریخی است تا محصولات کیفی خود را به بازارهای جهانی برسانیم.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *